Українці переносять номери через підвищення тарифів.
Понад 10 000 абонентів «Київстар» та понад 2800 абонентів «Vodafone Україна» перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня.
Про це свідчать дані Центральної бази даних, пише Forbes.
16 грудня УДЦР зафіксував 17012 заявок на перенесення номера, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит Forbes.
«Це майже в чотири рази перевищило середньодобове навантаження на ЦБД за весь час функціонування системи», — додають у відомстві.
«У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних», — йдеться у відповіді пресслужби lifecell на запит Forbes.
Таке навантаження призвело до уповільнення роботи центральної бази даних, збільшення часу на опрацювання повідомлень та накопичення черг відправки повідомлень, що викликало уповільнення в обробці процесів перенесення номерів.
Нагадаємо, що «Київстар» анонсував підвищення вартості тарифів у середньому на 25%. Також 16 грудня «Vodafone Україна» оголосив про підвищення тарифів передплати в середньому на 37%. Наступного дня після цього оголошення «Vodafone Україна» відтермінував своє рішення.
Про це повідомляє Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку.
Зазначається, що відповідно до Порядку надання послуг перенесення номерів та інформації про збій у роботі баз даних, Комісія тимчасово призупиняє процеси з перенесення абонентських номерів з 08:30 п'ятниці, 20 грудня 2024 року, до 16:15 цього ж дня.
Постачальники електронних комунікаційних послуг зобов'язані:
Таке рішення може бути пов'язано з тим, що останнім часом абоненти бажають змінити мобільних операторів через повідомлення про різке підвищення тарифів.