Мешканців столиці чекають затори на дорогах, тому що роботи планують виконувати за умови руху по другій половині мостів. Про це Інформатор Гроші пише з посиланням на систему публічних закупівель ProZorro.
До кінця 2022 року КП «Київавтошляхміст» планує зайнятися відновлювальними роботами на мостах. Для цього планують укласти договори на 140,8 млн грн. Про це Інформатор Гроші дізнався з повідомлень на сайті публічних закупівель Prozorro.
На момент підготовки матеріалу, «Київавтошляхміст» планував укласти угоду на 99,4 млн грн з фірмою «ВДОМАЛАД». Ці кошти мають піти на заміну гідроізоляції на мостах, яку мають виконати до кінці року:
За інформацією аналітичної платформи YouControl, фірма «ВДОМАЛАД» була зареєстрована більше трьох років тому у Києві. Компанія займається монтажем водопровідних мереж і систем опалення. Директором і засновником вказаний Олександр Івко.
З лютого 2019 року «ВДОМАЛАД» підписав угод за тендерами Prozorro на 57,8 млн грн.
Угоду на 20 млн грн планують укласти для робіт по торкретуванню (захисту від корозії) бетонних поверхонь:
До кінця цього року ці робити може виконати компанія «Центр Гідроізоляції і Покрівлі». З даними з відкритих джерел, фірму зареєстрували більше 12 років тому у столиці. Директором є Михайло Семенюк, а засновником – Сергій Єланцев. З грудня 2022 року на тендерах фірма підписала угод на 219 млн грн.
Договір на 15,3 млн грн планують укласти на роботи з герметизації деформаційних швів:
Цим має теж зайнятися компанія «Центр Гідроізоляції і Покрівлі».
Угоду на 6,1 млн грн планують укласти на протиаварійні роботи по заміні деформаційних швів на Південному мостовому переході (правобережна естакада з боку мосту Патона). Якщо договір підпишуть, то до кінця 2022 року компанія «УКРТРАНСМІСТ» має виконувати роботи на одній частині мосту при організації руху на іншій.
Інформатор Гроші писав, що Київська прокуратура провела обшуки в офісах КК «Київавтодор» та «УКРТРАНСМІСТ». Причиною слідчих дій стало кримінальне провадження за фактом можливої розтрати бюджетних грошей в особливо великих розмірах на капітальному ремонті деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через річку Дніпро.
Також Київська місцева прокуратура № 8 відкрила кримінальне провадження щодо «Укртрансміст» за фактом розтрати бюджетних коштів чиновниками київської мерії під час ремонту шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ-Волинський-Святошине (біля платформи «Борщагівка») в Києві, за який із бюджету заплатили 291 млн 791 тис. 860 грн.
Крім цього, поліція та київська прокуратура відкрили справу у 2019 році щодо ремонту на перетині вул. Богатирської та пр. Московського у Києві. Правоохоронцями встановлено, що під час проведення робіт за 120 млн 31 тис. 750 грн було штучно завищено обсяг робіт та вартість будівельних матеріалів з метою крадіжки бюджетних коштів. При цьому, на думку слідства, посадовці Київавтодору у змові з представниками «Укртрансмосту» могли вкрасти частину грошей.
Залишила про себе згадку фірма і в Луганській області. Згідно з матеріалами кримінального провадження, відкритого місцевою Нацполіцією, «Укртрансміст» як субпідрядна організація ремонтувала у 2019 році міст через Сіверський Донець у Станично-Луганському районі за 24 млн грн. Правоохоронцями встановлено факт завищення вартості робіт.
Крім цього в листопаді 2017 року Генпрокуратура відкрила кримінальне провадження №42017000000003630, де «Укртрансміст» звинувачують в участі у можливому відмиванні брудних грошей та роботі конвертаційного центру для уникнення сплати податків.
Олена Скобцева