Київ втратив близько 2,4 млрд грн через зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог

Київ втратив близько 2,4 млрд грн через зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог

До такого висновку прийшли в організації "Пасажири Києва". При цьому у разі атак ракетами чи дронами пасажири на вулицях незахищені через відсутність працюючих укриттів. За рік транспорт простояв під час тривог 274 години або близько 12 діб.

Як зазначають у "Пасажирах Києва", протягом року кияни створили 6 петицій до столичних чиновників. У цих петиціях просили не зупиняти громадський транспорт під час повітряних тривог. Однак ці прохання були відхилені.

Київ втратив близько 2,4 млрд грн через зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог 1

“Саме рік тому почало діяти рішення Ради оборони Києва, ухвалене Віталієм Кличко та Миколою Жирновим, про зупинку комунального наземного транспорту та наземної частини метрополітену під час сигналу повітряна тривога. Підставою для такого рішення стали рекомендації ДСНС”, – йдеться у повідомленні. Хоча рекомендації ДСНС не були обов’язковими до виконання і несли лише рекомендаційний характер.

Автори наголошують, що практика зупиняти громадський транспорт під час повітряної тривоги, крім Києва, є лише у Хмельницькому та Івано-Франківському. Зазначається, що більшість міст, зокрема, близьких до фронту, які рік тому почали зупиняти громадський транспорт швидко чи з часом відмовилися від цього рішення через його неефективність. Адже люди просто обирали інший вид транспорт і їхали в потрібному напрямку, ігноруючи зупинений комунальний транспорт.

Київ втратив близько 2,4 млрд грн через зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог 2
Київ втратив близько 2,4 млрд грн через зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог 3

Нагадуємо, з 1 серпня 2022 року наземний громадський транспорт Києва повинен зупинятися на час повітряної тривоги. Це правило стосується також і приватних перевізників. Тролейбус чи маршрутка мають зупинитися у безпечному місці, а пасажири мають залишити салон та пройти до найближчого укриття. Метрополітен під час повітряної тривоги не перевозить пасажирів наземними ділянками та закриває роботу станцій відкритого типу. Киянам та гостям міста запропонували ховатися у підвалах та підземних паркінгах.

При цьому столична влада відмовилася встановлювати бетонні зупинки-укриття за прикладом інших міст. Хоча дискусія про це триває з літа минулого року. Хоча у Харкові, Дніпрі, Херсоні та інших містах такі зупинки є та можуть врятувати життя людей, які опинилися на вулиці під час ракетної/дронової небезпеки. Раніше у Києві ДСНС було обстежено 4 655 укриттів, з них зачиненими виявилися 0,6 %, непридатними до використання - 34,6 %.

Нагадуємо, Київ втратив близько 50 млн грн через безкоштовне паркування. А сталося це завдяки тому, що вже колишній підлеглий Кличка довго не підписував договір з платіжною системою. Про закупівлю трамваїв Києвом з Дніпра на 25 млн євро — читайте тут.

Дмитро Чернишов

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.