Після великого вторгнення міській владі Києва подарували 30 автобусів. Перша партія прибула до столиці у квітні, друга – у серпні. Але йшов час, а кияни не бачили подарований транспорт на вулицях міста. Тоді активісти громадської ініціативи «Пасажири Києва» стали їх розшукувати. Інформатор Гроші теж долучився і отримав від міської влади відповідь: іноземний транспорт буде курсувати за новими маршрутами: вул. Метрологічна – Деміївська площа, Троєщина – станція метро «Лівобережна».
На наш запит в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації відповіли, що зараз закінчуються процедури з оформлення документів на автобуси. Також, скоро будуть отримані технічні паспорти, буде проведена реєстрація на постановка на облік з видачею українських державних номерів.
«Паралельно триває оснащення автобусів валідаторами та системами супутникового відстеженні», - повідомили у КМДА. Таку відповідь ми отримали 22 вересня.
У мерії зазначили, що найближчим часом – але не відомо коли саме, після завершення всіх процедур з оформлення автобуси вийдуть на нові маршрути. Затвердження цих маршрутів перебуває на заключній стадії.
«Планується, що вказаний рухомий склад працюватиме на двох новостворених маршрутах: вулиця Метрологічна – Деміївська площа; житловий масив Троєщина – станція метро «Лівобережна»», - зазначили у КМДА.
Інформатор Гроші писав, що міська влада Києва могла загубити 30 автобусів, які подарували місту німецькі та латвійські партнери. З такою заявою виступили представники громадської ініціативи «Пасажири Києва» 19 вересня.
Як пояснив транспортний експерт Олександр Гречко, наприкінці квітня Київ отримав 11 пасажирських автобусів в якості гуманітарної допомоги від міста Рига. У серпні столиці передали 19 пасажирських автобусів від чотирьох німецьких міст – Мюнхена, Регензбурга, Ганновера та Зевена.
«Станом на 19 вересня жоден з автобусів від німецьких партнерів не здійснювали пасажирські перевезення на жодному з районів Києва. За майже 5 місяців не з’явилися на вулицях міста автобуси і від латвійських партнерів, — йдеться у заяві громадської організації. — Ми стурбовані тим, що надана міжнародна допомога тривалий час не використовується на користь киян та тимчасових переселенців, як і те, що про стан вищезгаданих транспортних засобів громаді міста, а також німецьким та латвійським партнерам нічого невідомо».
Інформатор Гроші писав, що у Києві громадський транспорт мусить зупинятися під час тривог.
Ірина Логуш