Керівник Укрпошти каже про перелом негативного тренду
Генеральний директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський розповів про основні досягнення у роботі компанії за 2023 рік. За його словами, кількість відправлених посилок виросла на 40%. А 15 мільйонів посилок, які Укрпошта та Укрзалізниця перевезли разом, він назвав зручною і дієвою співпрацєю двох державних компаній.
«Нашим досягненням воєнного часу загалом є налагодження авіасполучення з США. Це важливо для наших підприємців. Адже навіть під час повномасштабної війни понад мільйона українських товарів успішно реалізовуються на американських маркетплейсах. Важливим для багатьох процесів стало акцептування кредитних угод з Європейським банком реконструкції та розвитку на суму 63 мільйонів євро та Європейським інвестиційним банком на суму 30 мільйонів євро», – підкреслив Смілянський.
Зокрема саме завдяки фінансуванню ЄБРР у компаніїї змогли у 2023 році розбудувати надійну логістичну мережу, що покриває 100% території України. Це означає, що Укрпошта зможе гідно пройти цю зиму та надавати сучасні цифрові послуги за будь-яких умов, зі зв’язком та без нього, завдяки закупленим генераторам та Starlink для відділень та сортувальних центрів.
«Також працюють пересувні відділення, що дають нам можливість доставляти необхідні виплати, товари та посилки на прифронтові території. Наразі маємо понад 1800 таких відділень. Завдяки ним, зокрема, стає можливим швидко розгортати відділення на звільнених територіях і відновлювати роботу там. Це важливо у тому числі для виплати пенсій, а також оплати комунальних послуг. Саме через Укрпошту наразі проходить 20% операцій з комунальними платежами», – зазначив Ігор Смілянський.
Одним з основних напрямків роботи на 2024 рік він визначив цифровізацію. За його словами, 100% українських міст та сіл у наступному році планується охопити цифровими послугами. Йде завершення розробки відповідного програмного забезпечення.
Планується, що у 2024 році 100% посилок користувачів будуть сортуватися автоматично, за допомогою роботизованих сортувальних ліній, що має суттєво вплинути на якість та швидкість доставки. Також у планах закінчити процес з переходу на «безпаперовий» формат роботи компанії.