Як використовувати штучний інтелект у рекламі та маркетингу: рекомендації для бізнесу

Держпродспоживслужба долучилась до створення рекомендацій щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу, які розробила Мінцифра разом з профільними експертами.

Як використовувати штучний інтелект у рекламі та маркетингу: рекомендації для бізнесу
В Україні є Біла книга з регулювання ШІ

Поради допоможуть креативникам і малим бізнесам працювати з інноваційними інструментами без ризиків для себе та своїх клієнтів.

У документі зібрані поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ, не вводячи в оману споживачів і не порушуючи законодавство у сфері реклами. Про це 7 серпня повідомила Держпродспоживслужба.

«Серед рекомендацій — контролювати, якими даними ви ділитеся з ШІ-системами, не поширювати персональні дані цільової аудиторії, маркувати контент, згенерований ШІ-інструментами, та не делегувати штучному інтелекту створення реклами на 100%», - йдеться у повідомленні Держпродспоживслужби.

У додатку наведені інструкції з чеклистами, на що звернути увагу при виборі ШІ-інструменту та як оцінити, чи не порушує згенерований контент прав споживачів.

До розробки рекомендацій долучились експерти з профільних асоціацій і державних інституцій — Експертно-консультаційного комітету з розвитку штучного інтелекту при Мінцифрі, Асоціації IT Ukraine, Інтерактивного рекламного бюро України, Всеукраїнської Рекламної Коаліції, Української Асоціації Маркетингу, Асоціації правників України та Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Рекомендації з відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу є одним з інструментів, які держава надасть бізнесу для підготовки до майбутнього регулювання штучного інтелекту в Україні. Повний перелік інструментів можна знайти у Білій книзі з регулювання ШІ в Україні

Ознайомитися з рекомендаціями можна за посиланням. Також можна залишити відгук щодо використання цих порад. 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube