ПриватБанк заблокував картку клієнту, який торгував криптовалютою: що робити в такій ситуації

Читать на русском

Як повернути кошти за торги криптовалютою, якщо банк заблокував рахунок

Читать на русском
У ПриватБанку пояснили, як повернути кошти після блокування рахунку
ПриватБанк

Як повернути кошти за торги криптовалютою, якщо банк заблокував рахунок

Один з клієнтів ПриватБанку поскаржився на блокування рахунків через криптовалюту. За його словами, він отримав лист від банку про розрив ділових відносин. У ПриватБанку пояснили, як в такому випадку можна повернути залишки коштів.

Про це клієнт фінустанови написав у своєму відгуку на порталі Мінфін. За словами чоловіка, він займався трейдингом на біржі by bit. Він пояснив, що це був р2р-трейдинг: тобто, це внутрішні перекази на банківський рахунок. Згодом від ПриватБанку клієнт отримав лист про розрив ділових відносин.

Чоловік наполягає, що він не робив нічого шахрайського. За його словами, він може прозвітувати всі перекази: суми, номера банківських карток, іншу інформацію, яка є на біржі. Клієнт попросив не блокувати людям рахунки, а ще краще - легалізувати ці біржі.

Представники ПриватБанку відповіли на відгук. Експерти підкреслили, що всі ці заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банки зобов'язані запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, а також фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

У випадку розірвання ділових відносин клієнт може переказати залишки коштів до іншого банку. Для цього потрібно, щоб клієнт або його представник звернувся до будь-якого відділення банку з такими документами:

  • Реквізити рахунку, відкритого в іншому банку;
  • Документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками; Документи, які посвідчують особу;
  • Документ, який засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
  • Відповідна заява про перерахування залишків коштів.

Українці скаржаться на банки

Раніше жителька Києва, яка має "Картку киянина", поскаржилася на Ощадбанк. Вона зазначила, що не змогла залишити свій відгук на гарячій лінії. Річ у тім, що "Картку киянина" можна оформити лише через цю фінустанову. 

"Мені не грубіянили, і не відповідали, а просто мовчали. А я хотіла подати скаргу й очікувала на номер, але її так і не зареєстрували, хотіли, щоб я просто кинула трубку. Якби ми могли перейти в другий банк. Закликаю всіх киян, і не тільки, давайте протидіяти Ощадбанку, бо всі знають, яке там обслуговування", - розповіла жінка. 

Також експерти розповідали, чому останнім часом все більше стало випадків з блокуванням банківських рахунків українців. Наприклад, якщо в 2022 році було 181 таке звернення, то в 2023 році вже понад 400. У Національному банку України пояснюють це тим, що банки стали обслуговувати більше фізичних осіб. Найчастіше скарги населення стосуються банківського фінансового моніторингу:

  • Неможливість/небажання людини надати документи на запит банку, що підтверджують походження коштів, або нерозуміння клієнта, які саме документи вимагає банк;
  • Неможливість проведення дистанційної ідентифікації під час відкриття рахунку чи актуалізації даних;
  • Відмова у проведенні фінансових операцій на підставі документів, що втратили чинність. Наприклад, паспорти без вклеєного фото у 25 та 45 років;
  • Безпідставне, на думку скаржника, блокування операцій за рахунками.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.