Продовження швидкісної залізничної лінії Берлін-Варшава до Києва планується до 2040 року

В ЄС хочуть збільшити залізничні перевезення удвічі до 2050 року

Продовження швидкісної залізничної лінії Берлін-Варшава до Києва планується до 2040 року
В планах розробка єдиної цифрової опції бронювання та продажу квитків

Запуск швидкісного залізничного сполучення від Берліна до Варшави планують у 2030 році, а його продовження до Києва передбачено на наступному етапі розвитку Транс’європейської транспортної мережі TEN-T — до 2040 року.

Про це повідомив Апостолос Ціцікостас, який проходить процедуру затвердження на посаді єврокомісара зі сталого транспорту і туризму, повідомив сайт Інтерфакс-Україна

«Я стежитиму за тим, щоб це було першочерговим завданням, щоб ця мережа розвивалася… Я дуже тісно співпрацюватиму з Німеччиною, з Польщею, з Україною», — сказав він на слуханнях у комітеті з питань транспорту і туризму 4 листопада, відповідаючи на запитання депутата Європарламенту від Польщі Даріуша Йонскі, який наголосив на важливості напряму. 

Апостолос Ціцікостас зазначив, що є проблеми щодо збільшення швидкості залізничного руху на українському боці, однак такі проблеми спостерігаються і в деяких східних країнах ЄС.

«Нам доводиться багато працювати для цього, це дуже дорого, але ми маємо це зробити», — наголосив майбутній єврокомісар, акцентувавши на необхідності більших зв’язків усередині залізничного сполучення в Євросоюзі.

Він заявив, що представить план зі з’єднання столиць ЄС і великих міст високошвидкісною залізницею, включно з нічними поїздами. Крім того, Апостолос Ціцікостас зобов’язався представити єдину цифрову опцію бронювання та продажу квитків на залізничні перевезення в перший рік свого мандата.

Депутати закликали майбутнього єврокомісара бути суворішими щодо держав-членів, щоб вони виконували свої зобов’язання з гармонізації залізничного сполучення з метою збільшення залізничних перевезень удвічі до 2050 року.

Зокрема, пропонувалося запровадити англійську мову як запасну мову для машиністів поїздів, оскільки наразі машиністи поїздів мають розмовляти мовою кожної країни, через яку вони проїжджають, що призводить до того, що вантажні поїзди зупиняються на кордонах для зміни машиністів.

Апостолос Ціцікостас, зі свого боку, заявив про наміри реалізовувати директиву про комбіновані перевезення, розвивати мультимодальні та інтермодальні перевезення і розробити необхідні заходи підтримки, які забезпечать рівні умови для всіх видів транспорту.
Майбутній єврокомісар, який представляє Грецію, також висловився за морську промислову стратегію.

Окрім того, депутати Європарламенту обговорили плани із забезпечення безпеки на морі та припинення діяльності тіньового флоту РФ, про умови праці в транспортному секторі, особливо в авіації та морському судноплавстві.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube