Що робити, коли посилку пошкоджено або втрачено: поради від Держпродспоживслужби

Щоб отримати компенсацію за пошкоджене відправлення потрібно мати квитанцію про оплату доставки.

Що робити, коли посилку пошкоджено або втрачено: поради від Держпродспоживслужби
Обов’язково вказуйте реальну оголошену вартість вантажу.

Українці активно користуються послугами поштових операторів та розраховують, що служба доставки привезе їх посилки цілими та неушкодженими. Але у житті трапляється різне, тому варто знати свої права, щоб компенсувати вартість загубленого чи пошкодженого відправлення.

У Держпродспоживслужбі розповіли, що варто робити у таких випадках. 

Як споживачу отримати компенсацію в такому випадку:

  1. важливо мати докази – це може бути квитанція про оплату послуги, договір, укладений з кур’єрськими службами, із зазначенням ваги, оціночної вартості;
  2. перед вибором оператора поштового зв’язку варто уважно ознайомитися з умовами надання послуг, що розміщені для ознайомлення на офіційному сайті цієї компанії і розуміти, який механізм відшкодування збитків передбачено публічним договором;
  3. будь-яке відправлення повинно бути здійснено з описом вкладення та оголошеною цінністю — це дає можливість компенсувати збитки в разі втрати або пошкодження відправлення.

«Чітко зазначайте опис вкладення і обов’язково вказуйте реальну оголошену вартість вантажу. Крім того, звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг)», - наголосили у Держпродспоживслужбі.

Українцям радять у разі виникнення претензій до поштового оператора звертатися до найближчого територіального органу Держпродспоживслужби. Адреси управлінь з номерами телефонів можна знайти за цим посиланням

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube